FIFA objavila fascinantne rekorde sa Svjetskog prvenstva

Novi podaci koje je objavila Svjetska nogometna federacija FIFA pokazuju da je ovogodišnje Svjetsko prvenstvo bilo najpraćenije do sada.

Rekordni interes obožavatelja na mrežama rezultirao je vrtoglavo visokim angažmanom na FIFA-inim platformama.

Krovna nogometna organizacija zabilježila je više od 7,5 milijardi angažmana tijekom najvećeg nogometnog događaja u Rusiji s kojega je naša reprezentacija izašla sa srebrnom medaljom. No velike brojke nisu došle same od sebe.

‘Ključnu su ulogu imale nove digitalne inicijative koje je uvela FIFA, a uključivale su prilagođenu aplikaciju, širu pokrivenost i interaktivnost na društvenim mrežama, novinare koji su pratili ekipe te inovativna pristup vizualnim pričama’, piše u FIFA-inom izvješću.

Tih mjesec dana, koliko je trajalo prvenstvo, gotovo da nije bilo osobe koja je imala pristup internetu, a nije tražila vijesti o najvećem nogometnom događaju. Samo na društvenim medijima te nogometne organizacije zabilježeno je više od 580 milijuna interakcija, a broj pratitelja narastao im je na 128 milijuna. Jedan od načina na koji su prikupili tako impozantne brojke je svojevrsna ‘služba za korisnike’ preko koje su komunicirali sa obožavateljima.

Dobro im je išlo i sa video sadržajima koje su redovito poslavljali nakon utakmica i između njih. YouTube kanal FIFA-e prikupio je više od četiri milijuna novih pretplatnika, a iznenadnom rastu brojki doprinijeli su i zapanjujuće slike te prijenosi iz 11 gradova domaćina koji su se mogli pronaći na službenim platformama organizacije, piše Tportal

‘FIFA-ina službena aplikacija postala je najpopularnija sportska aplikacija u više od 128 zemalja, a stranica FIFA.com je rangirana kao najbolja nogometna web stranica na svijetu’, pohvalili su se.

Iz organizacije su se dobro pobrinuli i za navijače. Svaki tim posvuda je pratio barem jedan reporter, a ukupno ih je bilo 32. Stvarali su sadržaje na 16 jezika što je omogućilo plasman ekskluzivnih sadržaja na materinskom jeziku tima na više platformi. Na taj su način privukli pažnju publike i navijača koji su pratili svoj tim iz dana u dan.

Više pročitajte OVDJE

Reci što misliš

Lost Password