GUŽVE U PROMETU Prometni kolaps na ulasku u Split izaziva bijes građana

Građani su bijesni zbog gubitka vremena, živaca i novca, a lokalni političari otvoreno upiru prstom u Hrvatske ceste (HC).

Gradonačelnik Splita Andro Krstulović Opara na svom profilu na Facebooku podijelio je sliku stanja u prometu, na kojoj je crvenom bojom obojeno cijelo šire gradsko područje, te najavio da će prometna problematika biti prva točka dnevnog reda sjednice Vlade u Splitu 4. svibnja. Gradonačelnik Solina Dalibor Ninčević za Tportal je situaciju opisao kao ‘potpunu katastrofu’.

“Radi se sporo ili nikako, nezadovoljan sam kao i svi građani. Naši zahtjevi za ubrzanjem dinamike se ignoriraju uz neobična objašnjenja da od većeg broja radnika ili strojeva ne bi bilo nikakve koristi, a Hrvatske ceste ponašaju se doslovno kao država u državi”, kazao je Ninčević za Tportal.

Grad Solin s Hrvatskim cestama prije nekoliko mjeseci formirao je zajedničko tijelo i njegov zadatak je bio pratiti napredak, između ostalog u projektiranju dviju novih ‘rampi’ kako nakon završetka ovog dijela projekta područje s nekoliko naselja i desetak tisuća stanovnika ne bi ostalo potpuno odsječeno. Taj posao trebao je biti gotov do kraja ove godine, da bi se rampe potom izgradile bez većeg ometanja prometa, no gradonačelnik Ninčević tvrdi da ni u tom dijelu Hrvatske ceste ne poštuju dogovor.

Ovog tjedna sastat će se s vodstvom nekoliko tvrtki koje imaju svoje pogone u blizini, poput AD-a Plastik, Tommyja i Salona Malla, a kojima je zbog radova poslovanje dramatično ugroženo, piše Tportal.

Hrvatske ceste prije nekoliko mjeseci započele su s izgradnjom nadvožnjaka na Jadranskoj magistrali, točno na granici između Splita i Solina, čime će se ukloniti višedesetljetno privremeno rješenje i jedan od semafora koji zagušuje promet. To je tek prvi od planiranih zahvata na službeno najopterećenijem prometnom pravcu u državi kojim dnevno prolazi više od 50 tisuća vozila, a u ljetnim mjesecima još i više. Dio radova navodno bi trebao biti dovršen do svibnja ili lipnja ove godine, kada bi dvije trake trebale biti otvorene za promet, dok bi se sam nadvožnjak postavljao nakon turističke sezone. Potom su u planu dvije nove rampe na jedina dva pristupa splitskom poluotoku, a zatim i temeljita rekonstrukcija ključnog križanja na solinskoj Širini.

Više prolitajte OVDJE

Reci što misliš

Lost Password