INTERVJU s Igorom Đugom: “Poanta je da ti nosiš krpu, a ne krpa tebe. Stil se ne kupuje novcem i mislim da uz jako malo novaca žena može izgledati kao milijun dolara”

Naša novinarka se našla s poznatim dizajnerom Igorom Đugom i s njime razmijenila par ugodnih riječi.

Prije svega si dizajner, stojiš iza brenda Identity, kako je došlo do te priče, kako si se odlučio na taj pothvat?

“To je nekako bio i logičan put, zato što sam ja cijeli život vezan za modu , radio sam neke stylinge za poznate osobe, tako da je bio logičan nastavak toga svega da se okušam u modi i da počnem stvarati svoju modu. Živeći u Splitu puno puta su me žene pitale za modne savjete, pa sam rekao sam sebi zašto da ne? Vidim da to ide dosta uspješno, svaka kolekcija nailazi na sve veći uspjeh i mogu reći da sam baš baš zadovoljan.”

Kakve su Splićanke po pitanju mode, što vole, što ne vole, kako se oblače?

“Ja mislim da su Splićanke odličan materijal, pri tome mislim čak i na sve žene na Balkanu. Splićanke su prelijepe žene, prelijepe glave, svaka Splićanka koja šeta gradom jednostavno je model, žene u Splitu su kao da su izašle iz Voguea. Mislim ipak da puno griješe, jer robuju trendu, a upravo kad si van trenda ti si u trendu. Poanta je da ti nosiš krpu, a ne krpa tebe. Stil se ne kupuje novcem i mislim da uz jako malo novaca žena koja imalo zna može izgledati kao milijun dolara. Moj savjet Splićankama bi bio da ne robuju previše brendovima kojima smo okruženi, nego da pokušaju pronaći svoj identitet i da guraju svoju priču u modnom smislu.”

Kada vidiš klijenticu, kada vidiš što ona ima na sebi, možeš li odmah odmjeriti što bi joj pristajalo i što ne? Koliko djevojke zapravo kupuju odjeću koja im ne stoji? Je li to također veliki problem?

“Veliki je problem kada dođe žena i kaže da želi izgledati tako i tako, donese vam fotografiju iz nekog magazina i kaže da želi izgledati upravo tako. Ona nije svjesna da ta žena u tom magazinu zaista ne izgleda tako, da su tu prisutni razni filteri, Photoshop i tako dalje. Nažalost živimo u vremenu kad nam zapadni mediji i zapadna kultura i civilizacija putem medija poručuju da moramo biti savršeni, moramo biti najljepši, moramo biti vamp, moramo biti dotjerani, a to je jednostavno nemoguće. Na ženu se stavlja ogroman teret da ona u svakom trenutku mora biti i dobra na poslu i dobra majka i uspješna žena. To je zaista nemoguće. Što se tiče klijentica koje dođu – puno puta se dogodi da je klijentica užasno nesigurna i najviše imaju problema sa samopouzdanjem. Žene znaju, u tome što žele sve, da pretjeraju i da to na kraju ne izgleda nikako. Često jednostavno otkažem jer vidim da ponekad osoba ni sama ne zna što želi i kad ona sama ne zna u čemu bi se dobro osjećala, a ne želi da posluša moj savjet i moju kritiku, onda stvarno ne znam zašto je i došla.”

Koji su ti najsnažniji modni uzori?

“Ono što se meni sviđa na svjetskom modnom nivou je mora koju stvara Chloe ili Celine. Ali da ja to radim tu, pitanje kako bi to prošlo, kako bi to prošlo kod publike. Što se tiče hrvatskih modnih stručnjaka, meni se sviđa kakav glamur sa sobom nosi Matija Vujica, mislim da se ona na neki način izdvojila od svega i nekako dostojanstveno to radi, diže to i svaka kolekcija se penje na jedan određeni nivo. Što se tiče žena koje se dobro oblače, uz Severinu bih istaknuo Idu Prester i Nikolinu Pišek.”

Ostatak intervjua možete poslušati u prilogu

Reci što misliš

Lost Password

0