Nova Pipi: Najpoznatije piće prošlih vremena ima novi “look”

Tri mjeseca nakon uvođenja novog korporativnog logotipa, Dalmacijavino je predstavilo potpuno novi izgled svih svojih proizvoda. Naslanjajući se na novu priču o brendu Dalmacijavina koja kaže “Pomalo…” osmišljene su i dizajnirane nove etikete za vina, jaka alkoholna pića i Pipi.

“Suvremenim izgledom i povećanjem kvalitete naših proizvoda želimo se ponovo pozicionirati kao značajan proizvođač koji posluje u skladu s trendovima na tržištu. Vjerujem da će novi vizualni identitet naše nekadašnje kupce podsjetiti, a one nove pozvati da probaju i uvjere se u njihovu izvrsnost”, izjavio je Luka Diel-Zadro, predsjednik Uprave Dalmacijavina.

“Proizvode s novim vizualnim identitetom na tržište ćemo uvoditi postupno, kako se budu trošile zalihe proizvoda u dosadašnjem pakiranju. Planiramo da puni asortiman bude dostupan do Uskrsa.”

Dizajn nove etikete za Pipi, jedno od najpoznatijih pića prošlih vremena, zadržao je prepoznatljivi retro stil, istovremeno se pozicionirajući kao moderno piće za nove generacije. U centru nove etikete je lik Pipi djevojke koja je i dalje jednako vesela i zaigrana. Ona nas odvažno poziva da se pridružimo trenucima bezbrižnosti i ljetne opuštenosti.  Kultna narančada sada je vizualno oplemenjena modernijom ilustracijom retro stila. Kao rezultat, Pipi zadržava duh zlatnih vremena i na suvremen način odražava šarm dalmatinske bezbrižnosti, poručuju iz Dalmacijavina.

“Novim dizajnom željeli smo prikazati da je uživanje u ljetu, suncu, moru i društvu ono što Pipi i danas čini drugačijim i posebnim. Jednostavno rečeno, Pipi je retro piće nove generacije s dodanim ekstraktom bezbrižnosti”, izjavio je Damir Ciglar, direktor reklamne agencije Imago, dodavši kako će Pipi biti specifičan i po tome što će se do ljeta na tržištu pojaviti nekoliko varijanti etikete, a svaka će svojom ilustracijom u pozadini pratiti priču o Pipi.

Ilustraciju za novu Pipi napravio je Mads Berg, jedan od najboljih svjetskih ilustratora, poznat po art deco stilu i vintage grafikama.

 

Reci što misliš

Lost Password

0