priča dana

Sućidarski marketing dobio nastavak: Dobavljač se priključio akciji

Priča koju smo jutros objavili, a prenijelo je još puno medija došla je i do proizvođača od kojeg trgovina o kojoj smo pisali nabavlja jaja. Reagirao je promptno, pa su jaja od sad i brendirana.

Razgovarali smo u međuvremenu s vlasnikom trgovine još jednom, kaže da je od jutros prodao deset puta više jaja nego inače, a od obrta od kojeg nabavlja jaja, dobio je fotografiju kojom ga dobavljač obavještava kako će od sad biti označen proizvod.

Vlasnik radnje je jedan od onih kojima je Hajduk važan dio života, kaže nam da je pretplatnik, član i donator, zna se zaletjeti i na gostovanje, iako odavno više nije mlad.

Dobri duh Sućidra, kako Nikšu zovu prijatelji oduševio je svojom idejom, koje se ne bi posramile ni velike marketinške agencije.

To se zove marketing: Pogledajte do kad traje akcijska prodaja u jednom splitskom dućanu

Komentiraj