tunel "toć"

Evo kako bi se trebalo rasteretiti Trajektnu luku Split u budućnosti

Gradnjom tunela “Toć” koji će povezivati gradsku luku s Poljičkom cestom, ali i izgradnjom Zagorskog puta i još dvije trake na staroj Solinskoj cesti smanjiti će se gužve u gradu Splitu, kako u Trajektnoj luci, tako i na samom ulazu u grad. Projekt će realizirati Hrvatske ceste, potvrdio je to ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković.

Tunel koji bi povezivao Istočnu obalu s Poljičkom cestom nalazi se i kao prijedlog u Masterplanu koji bi se u rujnu trebao usvojiti, kaže splitski gradonačelnik Andro Krstulović Opara.

“Radimo snažne i odlučne korake u dokidanju stanja prometne zapuštenosti splitske aglomeracije, a to se može napraviti isključivo ovakvim bildanjem hodograma i tempa koji nabija naš ministar. Danas smo na inicijativu i uz suradnju direktora Hrvatskih cesta dogovorili jasnu dinamiku tunela Toć. Nazvao sam ga tako jer je to spoj Istočne obale s Poljičkom cestom. U sljedećih mjesec i pol dana dogovorili smo raspisivanje natječaja za idejni i glavni projekt tunela Toć. On je apsolutni prioritet i svi smo toga svjesni. Svi napori koje smo napravili oko rasterećenja Trajektne luke, a koji su dali svoje rezultate sasvim sigurno neće biti dovršeni dok ne napravimo taj spoj”, kazao je splitski gradonačelnik i dodao kako je ovaj projekt sukladan s Masterplanom koji je danas predočio u kraćoj verziji i ministru Butkoviću, te predstavnicima Hrvatskih cesta.

Druga važna točka je ulaz u Split od Solina, koji bi se trebao riješiti izgradnjom Zagorskog puta, spoja Domovinskog rata i novog čvorišta Solinske ceste u Vranjicu.

“Obavezu izgradnje preuzet će Hrvatske ceste kao i izgradnju i rekonstrukciju Solinske ceste od toga čvorišta do Domovinskog rata na križanju na Kocunaru. To je ključni moment za otvaranje novog ulaza u grad i spoja s gradom Solinom. Predviđamo izgradnju još dvije trake na Solinskoj cesti”, kaže Krstulović Opara koji se nada kako će Hrvatske ceste ubrzati procedure s kojima se grad Split muči već deset godina.

Masterplan bi trebao dati i neka dodatna rješenja, od željeznice u Kopilici i njenog spoja s Istočnom obalom i produžetku prema Zračnoj luci, kao i cjelokupni promet sa svim aspektima multimodalnih rješenja, kaže Krstulović Opara.

Komentiraj