"reci im da ne moraju čekat"

Mali trik koji će vam spasiti mnogo živaca: Evo kako izbjeći gužvu na šalteru i dobiti besplatnu kavu na trajektu

Krenuli smo prema trajektnoj luci napisati reportažu o gužvama i općenito stanju oko odlaska na otoke.

Ok, nismo, krenuli smo na Brač jer je večeras tamo fešta, a na priču smo nabasali usput, pošto nam je poznanica koja radi u Jadroliniji dok smo prolazili kraj šaltera za prodaju karata doviknula; „Novinar, možeš li objasnit ljudima da ne moraju čekat red, nego da mogu karte kupit i online?“

Htjeli smo joj odgovoriti da možda time riskira svoj posao, ali dobro, zatraženo – učinjeno. Nismo išli od osobe do osobe u redu, već smo odlučili objaviti ovako, a vi proslijedite strancima i gostima informaciju, molimo u ime naše poznanice sa šaltera.

Za početak, danas je utorak, a do luke smo došli relativno brzo, možda i zato jer smo na dva kotača, ali neka ovaj put ta tema bude preskočena, jer koliko god puta mi napisali da je besmisleno da je dio luke raskopan sredinom srpnja, dojma smo da će netko od odgovornih imati objašnjenje da se takve stvari jednostavno ne mogu raditi zimi.

Na šalteru na Gatu sv. Petra gužva za karte, u agenciji na Gatu sv. Duje ista slika. Jadrolinija već duže vrijeme ima sustav online prodaje karata, a odnedavno je lansirana i aplikacija. Nemamo službene podatke o broju korisnika osim što smo otkrili da je skinuto najmanje 10 tisuća komada, Jadrolinija će se vjerojatno pohvaliti u nekom trenutku, ali dojam je da možda svaki dvadeseti putnik dolazi s kartom kupljenom online.

Foto: Splitski dnevnik

Probali smo aplikaciju, doista je jednostavna za korištenje, kartu ne morate ni ispisivati, već je samo otvoriti na zaslonu smartphonea, a ljubazni djelatnik Jadrolinije je očita pri ulasku na brod.

Rekao nam je noštromo s broda kojim putujemo da je korisnika aplikacije sve više, ali da definitivno i dalje ljudi preferiraju papir, kaže i sam, teško je naše ljude naviknut na novosti.

Spomenuo mi je i da se ljudi slabo informiraju i o polascima, ljetni raspored koji je uveden u zadnjem vikendu lipnja je uveo pomutnju kod bodula koji su jednostavno navikli na satnicu.

Dok smo čekali s njim da se pojavi netko s kartom kupljenom preko aplikacije kako bismo snimili fotografiju, pričao nam je kako mu nije jasno da se forsira priča o podbačaju sezone, a njemu se čini da je gužva barem jednaka kao i lani, ako ne i veća.

Foto: Splitski dnevnik

Kad ste novinar koji radi reportažu, često se nađete u situaciji da morate objašnjavati svoj posao, ali izbjegli smo tu temu, iako je naš dojam da je često i kod naših kolega, baš kao i kod iskusnog Jadrolinijinog noštroma stvar češće u dojmu nego u činjenicama.

Očitao je na koncu našu kartu s mobitela, i ostalo je samo još provjeriti koliko košta kava na trajektu. Da, skupa je, posebno nama koji smo porijeklom s Brača, ali srećom, pa se sjećamo koliko smo platili kavu na nekim drugim prijevoznim sredstvima po svijetu, pa se nismo nervirali.

Posebno što nas je počastio jedan Zagrepčanin nakon što smo mu rekli kako bi bio red da pomogne dalmatinski turizam barem jednom kavom.

Nego, da se vratimo na temu. Skinite aplikaciju, stvarno štedi vrijeme i živce, ali nemojte našoj poznanici reći da smo mi krivi ako ostane bez posla kad svi pređu na online kupovinu.

Komentiraj