novost iz vik-a

Splitski vodovod otvorio pozivni centar, građani ih zatrpali pozivima: Provjerili smo funkcionira li i koliko košta

Svako malo iz ViK-a Split nas iznenade nekom novinom. Dobro, ne računamo onu da voda svako toliko nije ispravna za piće, to i nije neka novost.

Tako su prije koji mjesec iz VIK-a Split najavili nagradnu igru u kojoj su vjerne platiše nagrađivali, pazite sad, bocom zapremnine 500 ml s neoprenskom navlakom. Uz bocu je išla uzica za nošenje i natpis #VodaJeŽivot, kao i web adresa ViK-a. Sve što ste trebali je bilo aktivirati e-Račun.

Sada su pak odlučili otvoriti ViK pozivni centar za potrošače. Možete ih lijepo nazvati na broj 021 545 900 i pitati sve što vas zanima. Poziv nije besplatan, ali kvragu sve, par minuta čekanja na javljanje operatera se isplati. Nekoliko je opcija, klasika – birajte 1 za pitanja o računu i dugovanjima, birajte 2 za priključke i suglasnosti, birajte 3 za prijavu kvara na vodovodnoj mreži, 4 za prijavu kvara na kanalizacijskoj mreži ili birajte 5 za razgovor s agentom.

Od 0 do 24 sata

Dok vam ženski glas sve to izgovori prošlo je već 35 sekundi vašeg vremena, a do javljanja operatera može proći i koja minuta. Mi smo broj okrenuli eto čisto informativno, da vidimo javljaju li se i koliko brzo. Cijeli razgovor s agentom (jednim od njih troje, kako nam je kazao) trajao je 4 minute i 27 sekundi.

Splitski vodovod pokrenuo nevjerojatnu nagradnu igru, pogledajte što dijele svojim korisnicima

“Vodovod i kanalizacija Split (VIK), u sklopu procesa reorganizacije s ciljem boljeg funkcioniranja tvrtke te pružanja građanima pravovremenih informacija i učinkovitog rješavanja njihovih problema, osnovala je VIK pozivni centar za potrošače.

Novom uslugom građanima se omogućuje da svakim radnim danom, pozivom na broj 021 545 900 dobiju odgovore na sva pitanja, nedoumice ili nejasnoće koje imaju u vezi usluga VIK-a ili računa za isporučene usluge.

Nazovite nas za provjeru računa, reklamacije, prijavu novog priključka i slično ili nas posjetite u Centru za potrošače VIK-a, Hercegovačka 8, 21000 Split svakim radnim danom od 8:00 do 15:00, a utorkom od 8:00 do 19:00 sati.

Za prijavu kvara na vodoopskrbnoj mreži ili u sustavu odvodnje, nazovite nas svakog dana (i vikendima) od 0 -24 sata.”, objavljeno je na stranici ViK-a Split.

Koliko košta poziv?

Navodno su već sad zatrpani pozivima građana, a što li će tek biti kad se voda zamuti, što bi moglo biti skoro, s obzirom na to da je dvije noći zaredom lijevalo kao iz kabla!? Na stranici ViK-a ne piše koliko košta poziv, ali nema veze, bitno da se oni moderniziraju, postaju učinkovitiji iz dana u dan, a to šta smo mi svako malo Afrika sa strujom, a bez vode, nije uopće važno.

Kako nas je zanimalo koliko se poziv naplaćuje, jer ne piše nigdje na stranici koji iznos je u pitanju, poslali smo upit ViK-u Split, no odgovor još nismo dobili.

Valjda ćemo jednog dana na stranici ViK-a Split dočekati i vijest o pročistaču vode, umjesto obavijesti gdje možemo pronaći cisternu s pitkom vodom, jer eto, voda u našim domovima nije za piće.

Komentiraj