hoće li uspjeti?

Split parkingu treba barem nekoliko mjeseci da se riješi “karampana”, a ugovor im ističe sa zadnjim danom ove godine

Kako dobro radi administracija Banovina znamo već odavno, a novi slučaj s odabirom Split parkinga kao koncesionara za odvoz napuštenih automobila, daje cijeloj toj priči još jedan nivo.

Naime, Grad Split je sa svojom tvrtkom Split parking potpisao 16. listopada ugovor o koncesiji za odvoz neregistriranih vozila, odluka je na snagu stupila 22. listopada, a ugovor vrijedi do 31.12. ove godine. Kako napušteni automobili moraju na prostor Dračevca, gdje je osigurano mjesto za njihovo odlaganje, moraju se držati 30 dana dok se ne javi vlasnik, to znači da tvrtka Split parking ima još točno 5 dana da obavi posao.

Sve bi to bilo lijepo da u Splitu po procjeni nema oko 200 do 300 vozila koja imaju već naloge za odvoz, a sam direktor tvrtke Split parking Marko Bartulić nam je rekao da im je potrebno najmanje nekoliko mjeseci da riješe ovaj problem.

“Upoznat sam sa time, ali mi moramo poštivati proceduru javne nabave. To je ono što je nova činjenica s kojom se moramo suočiti. To znači da moramo ići na natječaje koje iziskuju posebne procedure, a ukoliko se dodjeljuje kao u ovom slučaju posao jednoj gradskoj komunalnoj tvrtki onda tu postoje pravila. Ja sam isti dan pitao kolegu koji je predložio dokument, što to znači i da li to znači da ćemo obnoviti isti ugovor s prvim slijedećim danom, a on mi je rekao, da ali uz poštivanje javne nabave.”

Kako će se to odvijati još se ne zna, jer je danas u Banovini održan sastanak s tvrtkom Split parking koji bi trebao dati odgovore na ova pitanja. A jedno od njih je i zašto se potpisivao ugovor koji zapravo vrijedi samo dva mjeseca, od čega se tvrtki Split parking omogućilo mjesec dana rada na terenu, za posao od nekoliko mjeseci.

“Dovoljan period da se cijeli niz godina zapuštenih javnih površina iskoristi za uklanjanje olupina. Znam, prijelomnica godine je takva da nas je zbog poštivanja zakona o javnoj nabavi dovela do toga da odluku moramo donijeti do kraja godine”, kaže splitski gradonačelnik i dodaje kako će se odmah iza Nove godine, započeti nova procedura javne nabave za ovu koncesiju.

“Mi smo odlučni razriješiti problem olupina i napuštenih automobila. Da smo sada u svibnju mjesecu nitko ovo pitanje ne bi postavljao.”

A upravo se postavlja pitanje zašto se ovaj ugovor nije potpisao u svibnju ili čekao početak iduće godine, jer sve to bi bilo puno logičnije od sadašnje situacije.

Tako su svi koji imaju napuštene limene ljubimce, a ne žele plaćati kazne dobili period od mjesec dana u kojem se o njima mogu pobrinuti sami. Dodajmo kako se vozila zadržavaju 30 dana na Dračevcu, da se možda predomislite i shvatite da možda vaš ljubimac ima i neku financijsku vrijednost, ako već ne emocionalnu. Ipak, da bi dobili svoje vozilo natrag nešto ćete morati i platiti i to 450 kuna u što spadaju troškovi odvoza, ali i ležarinu.

Ako se vlasnik ne pojavi, po zakonu koncesionar koji se bavi odvozom ovakvog otpad, preuzima automobil i plaća po kilogramu odvezenog otpada.

To iznosi od 500 do 1000 kuna, ovisno o vozilu. A ovakvih napuštenih primjeraka limenih ljubimaca ima po svim dijelovima grada dok se građani bune da nemaju gdje ostavljati svoja vozila koja su u dnevnoj funkciji. Posljednje dvije godine grad Split nije mogao naći koncesionara za ovu djelatnost putem natječaja, te je sada, odlukom Gradskog vijeća preneseno na tvrtku Split parking. Nažalost , za sada samo na mjesec dana, što se prije može nazvati „začepljivanjem rupa“ nego rješavanjem problema.

Oni napušteni automobili koji su svoj smještaj našli u zatvorenim garažama također će biti uklonjeni, a tvrtka Split parking će to pokušati riješiti uz vučnu službu.

Komentiraj