napredna tehnologija

U splitskoj poliklinici u rad pušten novi uređaj za magnetsku rezonancu MR 3 tesla

U splitskoj poliklinici Medikol u srijedu je u rad pušten novi uređaj za magnetsku rezonancu MR 3 tesla, vrijedan oko tri milijuna eura, koji ima visoku rezoluciju i jasnoću, daje oštrije i detaljnije slike visoke kvalitete zahvaljujući čemu se mogu vidjeti izrazito male lezije.

Dijagnoza je preciznija, vrijeme snimanja kraće, smanjena je buka aparata, pa pacijent ima ugodniji doživljaj, rekao je pročelnik Medikola u Splitu Darijo Radović.

Napomenuo je da takav sofisticirani MR uređaj imaju samo dvije bolnice u Hrvatskoj, a ovaj splitski je prvi u ovom dijelu zemlje. Karakteristika mu je da svojom vrhunskom tehnologijom omogućava bolju rezoluciju, pa se sada mogu vidjeti i detalji koji se prijašnjim uređajem nisu mogli vidjeti. To je posebno važno kod bolesti živčanog sustava i bolesti mozga, ali je važno i kod onkoloških pacijenata, jer će se detalji na snimci moći vidjeti puno ranije, pa će se time i dijagnoza moći ranije postaviti.

„Ovaj uređaj omogućava nešto kraće snimanje, naravno ne u svim slučajevima, ali svakako će skratiti snimanje. Osim što uređaj omogućava iskorak u zdravstvenoj skrbi omogućit će i posredno poboljšanje zdravstvene usluge. Educirat će se djelatnici i studenti, a omogućavaju se i znanstvena istraživanja pogotovo na području mozga i živčanog tkiva koji će pridonijeti boljoj dijagnostici”, kazao je Radović.

Dekan splitskog Medicinskog fakulteta Zoran Đogaš naglasio je kako im je u interes da njihovi studenti vide kako se radi na tom uređaju.

Da je Siemensov uređaj MR 3 tesla veliki iskorak za Split, Splitsko-dalmatinsku županiju, ali i Hrvatsku velik potvrdio je Ante Punda predsjednik stručnog vijeća KBC Split koji je na puštanje u rad uređaja došao u ime ravnatelja splitske bolnice Julija Meštrovića. Istaknuo je kako sve rade na dobrobit pacijenata, te da s poliklinikom Medikol splitski KBC odlično surađuje. Nastavio je da će se ta suradnja dalje nastaviti, kao i da će pacijenti biti zadovoljni uslugama.

Komentiraj