3D simulacija: Pogledajte kako će izgledati 32 kilometra duga cesta s Pelješkog mosta za Dubrovnik

Ukupno 32 kilometra ceste, na kojoj će biti četiri tunela, dva tunela i dva vijadukta, trebat će izgraditi na Pelješcu kako bi se s budućeg Pelješkog mosta preko Pelješca moglo doći u mjesto Duboka i na Jadransku magistralu.

To proizlazi iz najnovijeg filma Hrvatskih cesta o projektu most Pelješac koji je na uvid ekskluzivno dobio Jutarnji list.

Hrvatske ceste, kao investitor projekta, prvi put su prikazale 3D simulaciju buduće ceste preko Pelješca iz koje je vidljivo o koliko je složenom projektu riječ. Građevinski je posebno izazovan dio obilaznica Stona.

Prema projektu, preko Malostonskog kanala treba sagraditi most Ston u dužini oko 400 metara, a na ulazu na most i na izlasku s njega treba izgraditi tunele. To je iznimno zahtjevan pothvat jer će se most morati graditi iz tunela. Na animaciji je vidljiv i tunel na dionici Duboka – Sparagovići dužine 2500 metara.

Ipak, najveći problem Hrvatskih cesta je činjenica da još nisu izabrani izvođači niti za jednu od dvije dionice te ceste. Za prvu dionicu, za koju je predviđen rok izgradnje 33 mjeseca, ponude su otvorene 4. lipnja prošle godine. Nakon što su Hrvatske ceste odabrale grčku tvrtku JP&Avax za izvođača radova, žalbu je podnio austrijski Strabag. Državna komisija za kontrolu javne nabave prihvatila je žalbu, a Hrvatske ceste tek trebaju donijeti novu odluku o izvođaču. Na natječaju za drugu dionicu, za koju je planirani rok izgradnje skraćen na 28 mjeseci, Hrvatske ceste tek trebaju odabrati između Strabaga i grčkog JP&Avaxa koji su se javili na natječaj i predali ponude, piše Jutarnji.

No, bez obzira na to tko će na kraju biti izabran, sada je potpuno jasno da radovi na prvoj dionici neće početi prije kolovoza, odnosno godinu dana nakon početka izgradnje mosta.

Komentiraj