Split top destinacija

U Splitsko-dalmatinskoj županiji 2019. ostvareno je 20,5 milijuna noćenja

Prema podacima sustava eVisitor, u Hrvatskoj je u 2019. godini ostvareno 20,7 milijuna dolazaka (+5%) i 108,6 milijuna noćenja (+2%), doznajemo u Ministarstvu turizma.

Od toga su strani turisti ostvarili 18,3 milijuna dolazaka (+4%) i 94,8 milijuna noćenja (+2%), a poraste bilježe i domaći u dolascima (+9%) te u noćenjima za 8 posto.

Tijekom 2019. godine najviše noćenja ostvareno je u Istri (28,7 milijuna), a u Splitsko-dalmatinskoj županiji ostvareno je 20,5 milijuna noćenja.

“Brojna adventska događanja u mjestima i gradovima naše županije privukla su velik broj posjetitelja u prosincu, pa je Splitsko-dalmatinska županija u tom mjesecu ugostila više od 32 tisuće gostiju, ostvarivši rast broja noćenja u komercijalnom smještaju u prosincu i za novogodišnje praznike za 7 posto bolji u odnosu na prethodnu godinu. Nastavak je to odličnog trenda kojim smo cijelu proteklu godinu u turističkom prometu bilježili značajne poraste, što će ostati upamćeno kao rezultat na koji treba biti ponosan i na kojemu još jednom čestitam svim turističkim djelatnicima županije”, kaže Joško Stella, direktor splitsko-dalmatinske Turističke zajednice.

U Splitsko-dalmatinskoj županiji 2019. ostvareno je 20,5 milijuna noćenja

Top destinacije u 2019. godini po kriteriju ostvarenih noćenja su Dubrovnik, Rovinj, Poreč, Split i Medulin.

Prema preliminarnim rezultatima istraživanja TOMAS Hrvatska 2019. prosječna dnevna potrošnja turista porasla za 20 posto u odnosu na 2017. te iznosi 97 eura po danu.

“Odraz je to kontinuiranog povećanja kvalitete turističke ponude, ulaganja u smještajne kapacitete i nove motive dolaska turista. Ova godina svojevrsna je prekretnica u smislu početka primjene novih turističkih zakona i završetka aktualne Strategije razvoja turizma te početka izrade nove Strategije koja će imati uporište u održivom i odgovornom turizmu temeljenom na kvaliteti i većoj dodanoj vrijednosti uz stavljanje fokusa na povezivanje turizma s popratnim djelatnostima kroz različite selektivne oblike turizma. Za održivost i odgovornost u upravljanju turističkih sektorom zalagati ćemo se i u sklopu predsjedanja Hrvatske Vijećem EU, a u cilju bolje prepoznatljivosti na dalekim tržištima predložiti ćemo uspostavu europskog turističkog brenda za zajedničku promociju država članica“, izjavio je ministar turizma Gari Cappelli.

„S ciljem promocije hrvatskog turizma tijekom 2020. godine provest ćemo četiri velike promotivne kampanje koje će za cilj imati daljnje jačanje nacionalnog turističkog brenda, ali i promociju turističke ponude u razdobljima pred i posezone. Fokus će nam biti i na promociji posebnih proizvoda kao što su nautički ili poslovni turizam, a posebnu kampanju pripremamo i za promociju turizma na domaćem tržištu koja će za cilj imati poticanje domaćeg turističkog prometa. Tijekom ove godine hrvatski turizam ćemo u suradnji s našim predstavništvima predstaviti i na više od 40 svjetskih sajmova, kao i na više od 100 posebnih prezentacija i radionica koje ćemo organizirati na ključnim tržištima“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako će se i brojna međunarodna događanja, kao što su Europsko nogometno prvenstvo, Olimpijske igre u Tokiju, Rijeka EPK ili EXPO Dubai, iskoristiti za dodatnu promociju Hrvatske.

Na nacionalnoj je razini najviše noćenja ostvareno s tržišta Njemačke (21,2 milijuna), Slovenije (10,9 milijuna), Austrije (7,8 milijuna), Poljske (6,1 milijun) i Italije (5,5 milijuna), a gledajući po segmentu smještaja najviše je noćenja ostvareno u objektima u domaćinstvu (39,3 milijuna) te u hotelima (25,8 milijuna) i kampovima (18,8 milijuna).

 

Komentiraj