"iz nigdje u ništa"

Za mjesec dana kreću radovi na mostu iznad Cetine

Za mjesec dana u Omišu kreću radovi na mostu iznad Cetine, na sjevernoj strani tunela Komorjak, i dijelu omiške zaobilaznice, koji će graditi Strabag AG i Strabag d.o.o. i to po ponudi vrijednoj 174 milijuna kuna bez PDV-a.

Tako će tunel od milja nazvan “Iz nigdje u ništa” napokon dobiti svoju svrhu i to za dvije do tri godine – odnosno, najmanje osam godina od probijanja i šest godina od dovršetka.

Već izgrađeni istočni dio, koji godinama nije u funkciji, preko tunela i mosta spojit će se na ceste u zaleđu u smjeru Splita, a po planovima na ovaj projekt će se u ovoj godini potrošiti oko 40 milijuna kuna.

“Očekujemo početak za mjesec, mjesec i po dana, napokon smo dočekali da se taj most i spojni tunel koji će se spojiti na cestu prema Tugarima i dalje prema Žrnovnici konačno odradi. U ovoj drugoj fazi će ići drugi projekt prema Dugom ratu i Podstrani i Mravincima, te dalje prema zračnoj luci”,  kaže omiški gradonačelnik Ivo Tomasović, ali i dodao da je obilaznica Omiša jedna od budućih faza buduće brze ceste od Solina do Omiša za koju se priprema prijava na Europske fondove.

GALERIJA: Uskoro bi trebala krenuti gradnja mosta iznad Cetine

„Prema informacijama s kojima raspolažemo naša druga faza brze ceste trebala bi biti prijavljena kao prvi projekt na programsko razdoblje 2021/27 godine, na isti način na koji je prijavljen i pelješki most.“ kaže Omiški gradonačelnik.

Planirana je izgradnja oko 20 kilometara nove brze ceste južnim obroncima brda, uz pristup budućoj “ljetnoj” trajektnoj luci u mjestu Krilo Jesenice te izbjegavanje vrlo opterećenih križanja i uskih grla, ali i temeljita obnova postojeće magistrale uz more koja bi postala značajna isključivo za lokalni i turistički promet.

Most iznad Cetine bit će dug 140 metara, a tunel Komorjak 600 metara, te će se njihovom izgradnjom napokon spojiti logična cjelina iznad Omiša.

Podsjetimo, na proljetnoj sjednici Vlade u Splitu proglašena je strateškim državnim projektom, zajedno s novim pristupom s autoceste prema Splitu te željezničkim povezivanjem trajektne i zračne luke. O važnost ove prometnice najbolje govori podatak o tome da njome dnevno prometuje oko 60 tisuća vozila, a u nju je dosad utrošeno gotovo 300 milijuna kuna.

Komentiraj