mnogo toga

Županija će uskoro postati jedno veliko gradilište, pogledajte koji nas sve projekti očekuju

Nova varijanta ceste preko Hvara pa tunel Ravča- Drvenik dobila je nove rokove u sljedećih mjesec dana, a projekti poput tunela Kozjak, ceste Mravinci- TTTS, tunela Komorjak i tunela nad Cetinom, kao i nadvožnjak nad Širinom idu zacrtanom dinamikom. Zaključak je to sedmog sastanka po redu koji su držali splitsko- dalmatinski župan Blaženko Boban, predstavnici lokalnih zajednica i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković.

Većinu projekata na sebe će preuzeti Hrvatske ceste, a Ministarstvo regionalnog razvoja pratiti će projekte financijski.

“Sve za sada ide dinamikom koju smo još na prvom sastanku i zacrtali i nadamo se da nas već na jesen očekuje potpisivanje isto tako vrijednog ugovora za luku Omiš, vrijednog oko 70 milijuna kuna”, rekao je župan Boban, ali i dodao da će se dogoditi i ozbiljan problem u vidu građevinske operative već početkom 2020. godine u realizaciji ovih projekata.

“Do konca 2019., eventualno do ranog proljeća 2020. godine, uključujući i Mravince i TTTS i nadvožnjak nad Širinom i tunelom nad Omišom, ali i tunelom Komorjak, potpisanim danim ugovorom o prometnici na Braču, zaista će Županija biti jedno veliko gradilište. To je najlipši kantun ove zemaljske balote i zaslužio. Predugo je bio zapostavljen u prometnoj infrastrukturi”, rekao je župan.

Ujedno su Hrvatske ceste potpisale ugovor za obilaznicu u Omišu.

“To je dio multimodalne platforme Solin- Stobreč, Dugi rat- Omiš, ukupne vrijednosti 180 milijuna kuna i radovi će započeti u rujnu, konkretno na izgradnji tunela Komorjak i mosta Cetina, znači kompletno ovaj dio oko Omiša će se rasplesti. Sredstva su osigurana , a radovi kreću, ugovor je potpisan”, kaže ministar Butković.

Danas je i svečano potpisan Ugovor za financiranje izgradnje ceste Pučišća – Povlja, dionice Pučišća – uvala Luka. Što se tiče velikih projekata kompletne multimodalne platforme, dio će odmah započeti s radom, a dio će se naći u sljedećem Operativnom razdoblju.

“Znamo koji je broj vozila koji ljeti prođe kroz Stobreč i Podstranu i nužnost je da će nakon Pelješkog mosta koji je obilježio ovaj Operativni program i na koji je otišla većina novca, kako za njegovu izgradnju, tako i za izgradnju pristupnih cesta, da će u slijedećem razdobju ova patforma biti udarni projekt Vlade”, kaže ministar Butković

Tunel Kozjak ide predviđenom dinamikom i radit će se u tri faze, a sada se radi Studija, projektna dokumentacija, a dionica Mravici – TTTS do kraja godine će imati građevinsku dozvolu.

“Ono što je još bitno je prometnica Ravča- Drvenik. Danas smo iznijeli neke nove varijante budući da je postojala određena dokumentacija, ali smo morali ići ponovno u izradu Studija. Dobre su prve reakcije gradonačelnika i načelnika čijim gradovima u naseljima ova dionica prolazi, pa se nadam da ćemo uskoro dokumentacijski spremiti i ovaj projekt. Bitan projekt je i Zagvozd – Imotski za koji Hrvatske ceste već Studiju privode kraju. U dogovoru smo s gradonačelnicima i načelnicima kuda ta cesta prolazi”, kaže Butković.

Ujedno je dodao kako se nastavljaju radovi na Istočnoj rampi na izlazu iz grada Splita, a Zapadna je u projektiranju.

Komentiraj