Recenzija iz pakla

Zadar baš nema sreće s recenzijama gostiju: Optužio konobaricu da ga je tukla jer nije ostavio napojnicu

U današnje vrijeme, ugostitelji uz uobičajene brige oko kvalitete ponude i prezentacije, itakako moraju paziti i na društvene mreže, a posebno na stranice koje se bave ocijenjivanjem sadržaja, poput Tripadvisora.

Nerijetko je teško razlučiti što je prava recenzija, a što pokušaj šikaniranja ili osvete zbog tko zna čega, pisali smo ovog ljeta i o slučajevima u kojima gosti znaju ucjenjivati ugostitelje prijetnjama negativnim recenzijama, a jučer smo objavili članak o jednom zadarskom ugostitelju koji se s tim nosi na, blago rečeno – neuobičajen način.

Najnoviji slučaj dolazi opet iz Zadra, sakrili smo identitet restorana, jer doista je teško ovakvu priču provjeriti, ali recenzija je sve samo ne uobičajena,

screenshot Tripadvisor.com

Naime, nizozemski gost je pohvalio hranu koju je dobio u restoranu, čak je bio zadovoljan i omjerom cijene i kvalitete, ali tvrdi da je doživio jedan sasvim drugačiji problem.

Kretenu i debilu, dođite opet ti i tvoja ku*vetina: Evo kako vlasnik jednog zadarskog restorana odgovara na negativne recenzije

Napisao je kako je nekoliko dana kasnije, u jednom zadarskom noćnom klubu naletio na konobaricu koja ga je posluživala, koja ga je u vidno pijanom stanju maltretirala zbog toga što nije ostavio napojnicu, a tvrdi kako ga je i nekoliko puta udarila.

Screenshot: Tripadvisor.com

Kako rekosmo, teško je provjeriti autentičnost priče, za očekivati je da se u slučaju fizičkog napada kontaktira policija, umjesto da se pišu recenzije na internetu, ali valjda se svatko odlučuje s problemima nositi na svoj način.

Komentiraj