korisne informacije

Ako uvrstite ove namirnice u prehranu, kilogrami će se sami topiti

Naravno, pritom ne treba zanemariti fizičku aktivnost. Kako ćemo mršavjeti, odnosno hoćemo li prvo izgubiti višak na bedrima ili na trbuhu, ovisi o genetici. Ako imate problema s gubljenjem sala oko struka, nutricionistica i dijetetičarka Rebekah Blakely savjetuje smanjivanje ugljikohidrata na minimum.

Istraživanje koje je objavljeno u American Journal of Clinical Nutrition pokazalo je da žene koje većinom jedu proteine, voće i povrće (izuzevši škrobasto povrće poput krumpira) imaju manji opseg struha od onih koje jedu ugljikohidrate, piše Život i stil.

“Smanjenje ukupnog unosa ugljikohidrata smanjuje razinu šećera u krvi, a time inzulinsku reakciju”, objašnjava nutricionistica za Popsugar.

Stoga, ukoliko se želite riješiti abdominalnog sala, u prehranu biste trebali uvrstiti namirnice bogate topljivim vlaknima jer ona smanjuju viscelarnu masnoću (onu koja okružuje unutarnje organe, otežava im rad i zato je opasna za zdravlje). Topljiva vlakna nalazimo u jabukama, mrkvi, grahu, avokadu i zobi.

Osim topljivih vlakana za “strateško” mršavljenje su bitnii proteini. “Proteini iniciraju oslobađanje hormona koji ublažava glad i time nam pomažu u nastojanju da izgubimo suvišne kilograme”, kaže Blakely.

Osim toga, proteini pomažu izgradnju mišića, čuvaju ih od propadanja dok mršavimo i potiču metabolizam da bolje radi. Najbolji izvor proteina su grčki jogurt, jaja, orašasti plodovi, leća, meso.

I na koncu, osim što ćete dodati u prehranu spomenute namirnice, trebalo bi iz nje izbaciti prazne ugljikohidrate i šećere te će učinak biti potpun, piše Život i stil.

Komentiraj