nova studija

“Ako želite izgubiti kilograme, ne jedite ništa do ručka”: Nova studija iznenadila savjetima za mršavljenje

Za skidanje kilograma doručak je ključni obrok, ali ne onako kako mislite. Sve je više studija koje kažu da ga treba izbjegavati, a ne redovito jesti.

Doručak trebaju jesti djeca u razvoju, no odraslim ljudima nije obavezan obrok, kažu nutricionisti, piše Život i stil.

Pokazalo se da ljudi koji izbjegavaju doručak ne osjećaju poslijepodne veći umor od ljudi koji ga redovito jedu niti osjećaju veću glad. No, ljudi koji ne doručkuju u prosjeku unesu 260 kalorija manje u tijelo, što znači na mjesečnoj bazi pokoji kilogram manje.

Trenutačno je vrlo popularan povremeni post – period od 16 ili 12 sati u kojem se ne jede, u što se preskakanje doručka odlično uklapa. Ovaj način prehrane pomaže mršavljenju, smanjuje upale u tijelu i jača koncentraciju, tvrde oni koji prakticiraju povremeni post.

“Uživajte u večeri, jedite što želite i preskočite doručak, odnosno nemojte jesti do podneva. U međuvremenu pijte puno vode”, savjetuje dr. Don Brown.

Preskakanjem doručka dovodite tijelo u stanje ketoze u kojem počinje umjesto šećera sagorjevati masti, a vaša linija postaje bolja, piše Život i stil.

Komentiraj