korisni savjeti

Trudite se, ali nikako ne gubite kilograme: Stručnjaci otkrivaju zašto dijete često ne funkcioniraju

Znate nekoga tko se cijeli svoj život bori s kilogramima?

Prema podacima Centra za kontrolu i prevenciju bolesti u Americi, pretilost je iznosila 39,8 posto i zahvatila je oko 93,3 milijuna odraslih u SAD-u između 2015. i 2016. godine, a ni u ostatku svijeta situacija nije puno drugačija, piše Index.

Često mislimo kako kilograme možemo otopiti preko noći i probuditi se izgledajući “savršeno” pa se okrećemo raznim dijetama koje imaju suprotni učinak. Ipak, stvari ne funkcioniraju baš tako pa je portal Purewow izdvojio nekoliko savjeta stručnjaka koji otkrivaju zašto dijete ne funkcioniraju.

1. Gubitak kilograma je kratkotrajan

Poznata priča, zar ne? Tijekom dijete se kilogrami otapaju, a što kada se vratimo svakodnevnim prehrambenim navikama? Često se svi oni izgubljeni kilogrami vrate.

2. Dijeta može biti štetna za naš organizam

Čak i one dijete koje se reklamiraju kao zdrave mogu uzrokovati ozbiljne štete našem organizmu, pogotovo ako izbacuju namirnice bez kojih naše tijelo ne može.

3. Dijeta može usporiti metabolizam

Prilikom skidanja neželjenih kilograma unos kalorija mora biti manji nego potrošnja, no treba paziti da ipak unosimo dovoljno kalorija, kako se metabolizam ne bi usporio. Brz metabolizam – brzo skidanje kilograma!

4. Dijeta može dovesti do prejedanja

Biti na dijeti znači odricati se i znamo kako to i nije baš najugodnije iskustvo. Ako se svaki dan fokusiramo na hranu koju ne smijemo konzumirati, vrlo je vjerojatno da ćemo u danu varanja pojesti sve što nam dođe pod ruku.

Što napraviti umjesto toga?

1. Kuhajte sami svoje obroke;

2. Jedite svjesno;

3. Potrebno je unositi više proteina;

4. Zalogajčići su dopušteni – ali govorimo o zdravim opcijama (npr. orašasto voće);

5. Smanjite unos sokova i alkohola;

6. Trik koji zaista pali je da koristimo manje tanjure;

7. Važno je hidratizirati se;

8. Umjesto brojanja kalorija, potrebno je čitati sastojke proizvoda;

9. Dopustite tijelu da se odmori.

Komentiraj